شرایط عمومی پوشش ضمانت
محصولات NAS به طور كلی شامل يک سال وارانتی (گارانتی تعویض) میباشد.
لطفاً توجه فرماييد كارت گارانتی ارائه شده در هنگام خريد مشخصاً شامل اطلاعات محصول خريداری شده باشد.
توجه
۱- قطعات جانبی دستگاه كه به آن اضافه میشوند (غير متصل به بدنه بصورت دائم) شامل يكسال گارانتی نمیباشد.
۲- شرایط وارانتی دستگاه با توجه به سياستهای نمايندگی محلی متفاوت میباشد.
برای سرويس RMA (جایگزینی دستگاه معیوب با نمونه سالم)، لطفاً با نمايندگی محلی خود در تماس باشيد و در صورتی كه مايل به ارتباط مستقيم با Thecus هستيد هزينههای مربوطه به حمل و نقل و مالياتهای مربوطه و كل خدمات انجام شده به عهده مشتری خواهد بود.
سرويس RMA توسط شركت Thecus فقط در كشور و يا منطقهای كه محصولات از Thecus خريداری شدهاند قابل ارائه میباشد در غير اين صورت اين سرويس در كشورهای ديگر از طريق نمايندگیهای مجاز شركت قابل ارائه است امّا هزينههای مرتبط توسط همان نمايندگی محاسبه و اخذ خواهد شد.
گارانتی و وارانتی Thecus فقط شامل سختافزار دستگاه میباشد لذا شركت Thecus و نمایندگان خدمات پس از فروش محلی، هيچ گونه مسئوليتی در خصوص صدمات ناشی از از دست رفتن اطلاعات و موارد مشابه ندارد. بر این اساس، Thecus مؤکداً توصیه میکند از اطلاعات RAID به طور دائم نسخ پشتیبان تهيه شود.
محصولات شركت Thecus جهت استفاده در بيمارستانها طراحی نشده است.
بازگرداندن اطلاعات RAID شامل گارانتی نمیباشد و در صورت نياز، ممکن است اين كار با دريافت هزينههای مربوطه توسط نماینده محلی خدمات پس از فروش انجام پذيرد. شایان ذکر است که در صورت بوجود آمدن نوسانات ناگهانی برق و يا ضربه خوردن در هنگام حمل و نقل و خرابی هارد ممكن است بازگرداندن اطلاعات RAID با موفقيت صورت نگيرد.
موارد زير شامل ضمانت گارانتی نمیباشد:
۱- مدت اعتبار ضمانتنامه دستگاه تمام شده باشد.
۲- صدمات ناشی از حوادث طبيعی يا اشكالات پيش آمده در حمل و نقل و راهبری نادرست در اثر تنظيمات اشتباه كاربر
۳- صدمات ناشی از نصب نامناسب دستگاه و اضافه كردن سختافزار و قطعات جانبی غير مرتبط و غیر سازگار به دستگاه
۴- صدمات ناشی از تنظيمات نادرست نرمافزاری بر روی دستگاه و یا بر روی نرمافزارهای مرتبط با دستگاه
۵- درصورت نقص در مدارک خريد معتبر و شماره سريال صحیح
۶- صدمات ناشی از درست عمل نكردن برطبق دستورالعمل راهاندازی دستگاه