دمسان رايانه

شركت مهندسی دمسان رايانه (سهامی خاص) در ابتدای سال 1380 با هدف فعاليت در زمينه امنيت شبكه و توسعه سيستم‌های انفورماتيکی آغاز به كار نمود. مؤسسين شركت با بهره گيری از همكاری پرسنل متخصص، فعاليت‌های خود را به تدريج توسعه داده و گسترش داده‌اند. اين شرکت كه امروزه به عنوان قديمی‌ترين و با سابقه‌ترين شركت در ارائه محصولات امنيت شبكه با لايسنس معتبر در ايران شناخته می‌شود، همواره تاكيد بر خدمات پس از فروش و كسب رضايت بالای مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داده است.

فعاليت‌های اصلی دمسان مشتمل است بر:

- ارائه محصولات و راهكارهای جامع امنيت شبكه
- تأمين محصولات ذخيره‌سازی و پشتيبان‌گيری اطلاعات
- ارائه و پشتيبانی محصولات امنيتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
- مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های مجازی سازی

اين شركت با دارا بودن گواهی ارزيابی شورای عالی انفورماتيک كشور و عضويت در سازمان نظام صنفی رايانه‌ای، با حضور مستمر در نمايشگاه‌های مرتبط و همچنين برگزاری سمينارهای فنی، ضمن حفظ ارتباط نزديک و موثر با مشتريان و همكاران، نسبت به انتقال آخرين دستاوردهای فنی روز جهان به بازار داخلی و ارتقاء سطح توقع مشتريان خود اقدام نموده و همواره طی روندی رو به رشد در عرصه فناوری اطلاعات، امنيت داده‌ها را به عنوان هدف اصلی خود مد نظر قرار داده است.

دمسان رايانه از بدو تاسيس، ضمن باور به نقش كيفيت، صداقت و امانت داری، پيروی از سياستهای زير را سرلوحه فعاليت و ارائه خدمات به مشتريان خويش قرار داده است:

- حفظ محرمانگی اطلاعات و اسرار مشتريان با در نظر گرفتن حداكثر در دسترس‌پذيری و قابليت اطمينان اطلاعات
- ارائه محصولات و خدمات به مشتريان با بالاترين كيفيت ممكن و حفظ و ارتقاء سطح كمی و كيفی محصولات و خدمات ارائه شده در طول زمان
- تعامل موثر با مشتريان بر اساس اصول حاكم بر چرخه فروش و تامين منافع تجاری شركت با تكرار اين چرخه مبتنی بر رضايت طرفين
- حفظ توانايی انتخاب مشتريان در بالاترين سطح ممكن و بهينه سازی اثر بخشی هزينه‌های مشتريان در برابر منافع حاصله برای ايشان با ارائه آخرين فن‌آوری‌های روز جهان
- تكيه بر ارتقاء سطح دانش پرسنل كليه واحدهای شركت با ارائه آموزش‌های مستمر و تلقی تلاش در ارتقاء مهارتهای فردی به عنوان يک هدف سازمانی
- تلاش مستمر در ايجاد رضايت شغلی پرسنل و فراهم سازی امنيت شغلی و بستر رشد و پويايی ايشان
- سرعت عمل در پاسخگويی به نيازمندی‌های مشتريان با در نظر گرفتن اولويت‌ها و حساسيت‌های عمليات اجرايی آنان